Vi gillar oväntade utmaningar

För oss handlar bra service om att kunna ta rätt beslut och avgöra vad som blir bäst för dig just i stunden. Att tänka först och göra sen. Att alltid ha en action-plan men samtidigt lämna utrymme för justeringar. Att kunna föreställa sig slutresultatet och sedan ta den smidigaste vägen dit. Och inte bara när det flyter på. Snarare tvärtom. Att leverera på topp i ett projekt som flyter på kan vem som helst göra. Men att vara flexibel under vägens gång och lösa oväntade utmaningar som dyker upp – det ser vi lite som en sport.

Leverans på tre veckor

Jollyroom är Nordens största e-handelsföretag inom barn- och babyprodukter med marknadens största lager på sammanlagt 65 000 kvm. De befinner sig ständigt i en expansionsfas och behöver därför utveckla sina lager i samma snabba takt. Vi har levererat lager till Jollyroom i flera olika etapper och till flera olika adresser under flera år. Det som har varit gemensamt för alla är leveranstiden. Något som vanligtvis tar 7 veckor för andra leverantörer och 5 veckor för oss levererade vi nu på 3 veckor.

Case: Faster Business

Gear 4 Music – Snabbt, effektivt och smidigt

Gear4music behövde utöka sitt lager och dessutom flytta det till ny ort. Det krävdes en snabb och smidig leverans utan några avbrott i verksamheten. ”BLS var det enda företag...

Vill du veta mer?

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort.